Kategorier

Producenter

flugor för män

Vår butikk i norsk Vår butik på svenska Levykauppamme Suomi Unser Shop auf Deutsch

Onze winkel in het Duits Notre boutique en français Nuestra tienda en Español Our online shop in English

Trilby er en del af

Asmussen - Fashionland.dk
Sct. Hansgade 10
4100  Ringted

https://fashionland.dk/
TLF. 57 61 00 62

Cvr nr. 13390487

Handels- og leveringsbetingelser

gældende fra 23.10.2011

Firmainformationer

Asmussen Fashionland
Sct. Hansgade 10
4100  Ringsted
Tlf: 57 61 00 62

CVR-nr.: 13390487
Etableringsår: 1974

Levering og leveringsomkostninger
Med mindre andet er oplyst på den elektroniske ordrebekræftelse, bliver varen sendt senest 4 arbejdsdage efter betaling er registreret, Dette gælder ikke ved kortbetaling, hvor pengene først trækkes, når varen er sendt.

 

Fast ekspeditionsgebyr på 38,- kroner



Vi sender normalt samme dag, hvis ordren er afgivet inden klokken 16.


Levering foregår normalt via Post Danmark. Vi sender en e-mail med besked når varen sendes og hvornår du kan forvente at modtage den.

Hvis vi ikke kan overholde at ekspedere din bestilling indenfor de 4 arbejdsdage modtager du besked om dette pr. e-mail.

Betaling
 

Vi modtager betaling via Visa og Mastercard som vi modtager gennem Paypal.


Forbehold
Der tages forbehold for tryk-/tastefejl samt for udgåede varer; agvigelser fra det skrevne samt det viste billede.
 
Fortrydelse & reklamation
Du har 21 dages fortrydelsesret, og hvis du fortryder et køb returnerer du blot varen til os i original emballage, ubrugt og ubeskadiget. Herefter refunderer vi din betaling for varen. Refundering af betalingen sker normalt indenfor 2-3 dage efter vi har modtaget varen som beskrevet ovenfor. Ved returnering bedes du først kontakte os pr. mail eller telefon for at få et returnr. Ved returnering indenfor fortrydelsesretten betaler du selv forsendelsesomkostninger.
Hvis ikke andet er oplyst har du 2 års reklamationsret på varer købt hos os. Ved reklamation indenfor reklamationsperioden, eller som er defekt eller mangelfuld ved modtagelse bedes du straks kontakte os pr. mail eller telefon. Ved fremsendelse af vare med reklamation skal du vedlægge kopi af faktura samt kort beskrivelse af fejl/mangel.

 

Ved tilbagelevering af den købte vare i tilfælde af fortrydelse, skal [du/kunden] selv betale udgifterne hertil.

Udpakket undertøj og sokker tages af hygiejniske årsager ikke retur.


Når vi har modtaget varen vil vi indenfor 3-5 arbejdsdage give besked pr- e-mail om hvorvidt varen bliver erstattet med ny vare, eller om den kan repareres.

Send aldrig en vare retur uden forudgående aftale herom. Vi forbeholder os retten til at nægte modtagelse for en vare som er returneret uden aftale.

Personlige oplysninger
Personlige oplysninger du afgiver til FASHIONLAN.DK i forbindelse med købet videregives på ingen måde til trediepart. Alle oplysninger du har afgivet opbevares forsvarligt i elektronisk format, og er kun tilgængelige for betroede medarbejdere hos FASHIONLAND.DK.
I forbindelse med den elektroniske betaling lagres ingen konto eller kreditkortoplysninger. Al data-kommunikation i forbindelse med den elektroniske betaling sker via Easyflow Gateway betalingsserver. Denne data-kommunikation sker med størst mulige sikkerhed via en krypteret SSL-forbindelse efter foreskrifter fra PBS.

Øvrige oplysninger som navn, adresse, telefonnr. og e-mail er nødvendige for at sende varen og kommunikere elektronisk med dig. Telefonnr. benyttes som dit unikke kundenr. Disse oplysninger gemmes som minimum i garantiperioden. Ligeledes sker der en registrering af den IP-adresse hvorfra bestillingen er gennemført. Denne registrering anvendes kun i tilfælde af falske bestillinger. Falske bestillinger politianmeldes.

Sikkerhed ved online betaling
Når man betaler med sit kreditkort via internettet, kan det virke lidt uhåndgribeligt at man blot indtaster sine kortoplysninger og trykker på en knap. Men takket være dansk lovgivning kan du vide dig sikker når du betaler via internettet. Der ligger nemlig et regelsæt til grund for elektronisk betalingsløsninger, som har til formål at opretholde størst mulige sikkerhed mod misbrug. Hvis du derfor opdager en betaling som er trukket fra din kontoog du ikke kender til denne betaling, er der kortudstederens (pengeinstitut, finansieringsselskab o.lign.) pligt at tilbageføre beløbet til din konto. Kortudstederen må så bagefter kræve penge tilbage fra den butik som har trukket beløbet.
Du kan læse mere om onlinekøb, betaling og sikkerhed på følgende sider:

PBS: www.betaling.dk
Forbrugerrådet: www.fbr.dk
Forbrugerrådet: www.forbrugersikkerhed.dk
Forbrugerstyrelsen: www.fs.dk
Forbrugerstyrelsens karakterbog: www.net-tjek.dk
Forbrugerinformation: www.fi.dk


Hvis du har spørgsmål vedr. køb og betaling er du velkommen til at skrive til os

 

Til inspiration er her yderligere to nyttige link.

Forbrugerombudsmandens hjemmeside om e-handel
www.net-tjek.dk

Forbrugerrådets og FDIH's hjemmeside om sikkerhed på nettet. www.forbrugersikkerhed.dk.

 

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til os. I fald det ikke lykkes og at finde en løsning, kan du indgive klage til Forbrugerklagenævnet, såfremt betingelserne herfor er opfyldt, se www.kfst.dk


Kurv  

Ingen varer

Fragt 0,00 DKK
Samlet 0,00 DKK

Kasse

PayPal